Veelgestelde vragen

Vraag:

Wat zijn de voordelen van het marketingpakket van Advieskeuze.nl?


Antwoord:

Het marketingpakket is een uitgebreid dienstenpakket van Advieskeuze.nl. Kantoren die beschikken over het marketingpakket krijgen volledige inzicht in de rapportages van jouw kantoorprofiel: hoe vaak word er op je kantoorprofiel geklikt? Hoe zijn jouw tarieven in vergelijking met de kantoren uit de omgeving? Hoe hoog is de conversie (bezoek vs. aanvragen voor adviesgesprekken)? Etc.

Met het marketingpakket krijg je toegang tot uitgebreide functionaliteiten op het extranet. De handige tools helpen je om optimaal gebruik te maken van je kantoorprofiel: Je kunt bijvoorbeeld gebruik maken van verschillende contactopties op je profiel, zoals de 'bel met terug'-button (consumenten hoeven alleen nog maar een telefoonnummer achter te laten), whatsapp nummer en een banner met webcamadvies.

Tevens heb je mogelijkheid om klantenbestand te uploaden en een geautomatiseerde 'vraag om een review'-mailing te sturen. Je kunt gebruik maken van de e-mailalertservice (voor reviews en aanvragen voor adviesgesprekken), alle dynamische banners waarmee je o.a. jouw score op je eigen website kunt tonen en zelfs een webservice om je eigen reviews en score door te plaatsen op je website. Ook kun je offline marketingmateriaal downloaden zoals ontwerpen voor reviewkaartjes, posters of stickers. en je kunt gebruik maken van de blogtool en de functie afspraakdistributie (instellen op wel e-mailadres je aanvragen tot adviesgesprekken wilt ontvangen).

De tooling die hoort bij het marketingpakket is continu in ontwikkeling en afgestemd op de wensen van de klant. Kijk voor de actuele features onder ‘marketingpakket’ via het topmenu in het extranet. Uiteraard helpen we je graag om alle marketing tools te gebruiken voor een optimale online vindbaarheid en zichtbaarheid van jouw bedrijf en medewerkers.

Ook heb je met het marketingpakket recht op uitgebreide support van Advieskeuze.nl. Denk hierbij naast mailcontact (info@advieskeuze.nl) aan telefonische support of een gepland videogesprek.



Terug naar het overzicht