Om dienstverleners in deze uitdagende tijden te helpen zich optimaal online te presenteren is Advieskeuze versneld live gegaan met een nieuwe look van de website. Nieuw is de mogelijkheid om ‘advies op afstand’ zichtbaar te maken op het profiel van de dienstverlener. Advieskeuze biedt ieder adviesbedrijf gratis de mogelijkheid om via de extranet omgeving (https://extranet.advieskeuze.nl/) een button te tonen met een link naar een afspraakformulier of tool voor webcam advies op de eigen website.
Op de vernieuwde website van Advieskeuze wordt het persoonlijke en deskundige karakter van ieder bedrijf en de medewerkers beter getoond in het zoekresultaat en op het profiel. Bovenaan de pagina over het bedrijf wordt de ‘over ons’ tekst gecombineerd met logo en foto’s. Tevens worden de registraties van het bedrijf en de medewerkers bij branche- en beroepsorganisaties duidelijk getoond. Ook de navigatie voor bezoekers op de website is verbeterd. Zo kan er in de zoekresultaten gefilterd worden op de bedrijven die advies via webcam bieden. Bezoekers op de websites van Advieskeuze en de 30 corporate partners kunnen hierdoor gemakkelijk in contact komen met een adviseur die online werkt.
Christian Bouter, medeoprichter van Advieskeuze: “Wij verwachten dat consumenten en ondernemers nog meer online op zoek gaan naar een financieel dienstverlener en hun keuze maken op basis van relevante informatie zoals reviews, tarieven, keurmerken en contactopties op afstand.”
Voor een dienstverlener is het juist nu cruciaal om extra aandacht te besteden aan de online vindbaarheid en zichtbaarheid van het bedrijf. In deze periode zullen er minder fysieke afspraken plaatsvinden en ontstaat er ruimte om het bedrijf en de medewerkers online optimaal te presenteren. De ondernemer kan deze verantwoordelijkheid ook prima bij zijn binnendienst neerleggen.
© Advieskeuze.nl BV. Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd of gepubliceerd zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Advieskeuze.