Florius heeft de tools van Advieskeuze geïntegreerd op haar website. Andere aanbieders volgen, aldus Advieskeuze dat haar modules momenteel ook implementeert bij de Consumentenbond.
Joost Hembrecht, directeur Florius: “Met de tools van Advieskeuze bieden wij bezoekers op onze website de mogelijkheid om een adviseur te vinden en een klantbeoordeling te geven. De toegevoegde waarde van de intermediairs waarmee wij willen samenwerken komt daardoor goed in beeld."
Christian Bouter, medeoprichter van Advieskeuze: “Advieskeuze is veel meer dan een informatiebron of een set handige modules. Het kan de aanjager zijn voor saleseffectiviteit, kwaliteit van dienstverlening en klantgerichtheid binnen de organisatie."
Advieskeuze werkt bij de implementatie samen met Kaapriore Commercieel Beter. Florius is de eerste marktpartij waar Kaapriore het programmamanagement voor de implementatie heeft afgerond.
Jorissa Neutelings, directeur Kaapriore: “Wij helpen organisaties met het implementeren van Advieskeuze maar vooral ook met het gebruiken als een dagelijkse verbetermotor."
© Advieskeuze.nl BV. Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd of gepubliceerd zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Advieskeuze.