Nieuwsberichten

Geschreven door Christian Bouter op 01-04-2014

Hypotheek Visie kiest voor Advieskeuze

Recent is Hypotheek Visie met alle 47 vestigingen ambassadeur geworden van Advieskeuze. Dat betekent dat er weer een landelijk bekende adviesketen het vertrouwen heeft gegeven aan dit onafhankelijke platform. Advieskeuze is nu uitgegroeid tot de vergelijker met het grootst aantal actieve financieel advieskantoren (3.330) in Nederland. De website werd al ruim 550.000 keer bezocht en iedere maand worden er bijna 2.000 nieuwe klantbeoordelingen verzameld.

Hypotheek Visie kiest ervoor om de klanttevredenheid via een onafhankelijk platform te monitoren en openbaar te delen. Begin maart werd gelijk een mailingcampagne gestart door Hypotheek Visie, waarbij klanten werden gevraagd om een beoordeling te geven aan hun adviseur. In korte tijd werden er 350 goedgekeurde klantbeoordelingen verzameld en dit had direct effect op de online vindbaarheid. De bezoekersaantallen op de goed ingevulde profielpagina’s van alle Hypotheek Visie vestigingen op Advieskeuze.nl groeide afgelopen maand met 500%.

Christian Bouter, medeoprichter van Advieskeuze: “Wij zijn uiteraard bijzonder trots dat een prominente speler als Hypotheek Visie nu ook de keuze heeft gemaakt voor de tools van Advieskeuze. Dankzij de duizenden nieuwe klantbeoordelingen wordt de website iedere dag weer beter gevonden op Google. De bezoekersaantallen nemen verder toe door de integratie van onze zoek adviseur modules op de websites van Consumentenbond, Florius, BerendB.nl (ABN AMRO) en NNEK. Steeds meer aanbieders gaan kiezen voor Advieskeuze als voorkeurssite. Hierdoor ontstaat er een concentratie van informatie en klantbeoordelingen over advieskantoren. Dit maakt Advieskeuze dé plek waar consumenten moeten zijn om hun keuze te maken voor een adviseur.”

Willem Steenbeek, Commercieel directeur Hypotheek Visie Centrale: "Advieskeuze.nl is niet alleen van grote waarde voor de consument zelf. Het onafhankelijke platform biedt Hypotheek Visie de kans om online nog beter gevonden te worden. Daarbij biedt Advieskeuze uitstekende tools om continue de klanttevredenheid te kunnen monitoren en te sturen op een positieve klantbeleving. We hebben de afgelopen jaren al een ruime ervaring opgedaan door te werken met klantbeleving. Dat is in onze ogen bepalend voor verdere groei. De adviesbranche zou dit collectief moeten doen om zo het vertrouwen van de consument weer te verdienen. Hypotheek Visie verwijst consumenten dan ook bewust naar Advieskeuze om een klantbeoordeling te geven.”

© Advieskeuze.nl BV. Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd of gepubliceerd zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Advieskeuze.

Dit artikel is bewerkt op: 24-06-2024