Nieuwsberichten

Geschreven door Christian Bouter op 29-08-2024

Nieuwe website met technische upgrade platform

Advieskeuze lanceert nieuwe website met technische upgrade van het platform

Advieskeuze heeft een nieuwe website gelanceerd in combinatie met een technische upgrade van het platform. Het grootschalige project is gerealiseerd door het IT-bedrijf Burning Matches dat Advieskeuze eerder dit jaar zelf is gestart. De technische infrastructuur van het platform en de IT-capaciteit binnen de organisatie biedt nu de mogelijkheid om op een efficiënte wijze online klantreizen met dashboards te ontwikkelen voor marktpartijen. De unieke positie van Advieskeuze wordt versterkt door alle relevante data en inzichten over de dienstverleners die actief zijn binnen het woondomein.

Doorontwikkeling Advieskeuze platform versneld

Begin dit jaar werd een cruciale stap gezet in de groeistrategie van Advieskeuze met de start van het eigen IT-bedrijf 'Burning Matches' in Bergen op Zoom. Dit team van ervaren professionals heeft eerst de extranet omgeving van Advieskeuze vernieuwd. Deze week is de nieuwe website gelanceerd in combinatie met een upgrade van het platform naar de nieuwste techniek van Microsoft. Hiermee wordt tevens voldaan aan de strenge vereisten die corporate partners aan Advieskeuze stellen.

Op de nieuwe website van Advieskeuze is een moderne huisstijl doorgevoerd. Tevens zijn de zoekresultaten, kantoorprofielen en reviewpagina’s verbeterd. In een volgend stadium worden specifieke klantreizen, een mijnomgeving en ‘adviseurmatchers’ toegevoegd aan de nieuwe website van Advieskeuze. In een video geven de oprichters van Advieskeuze een persoonlijke toelichting op deze belangrijke mijlpaal.

Christian Bouter, medeoprichter van Advieskeuze: “Met de nieuwe website en upgrade van het Advieskeuze platform is de basis gelegd om de propositie richting consumenten en ondernemers verder in te gaan vullen met klantreizen voor specifieke thema’s en doelgroepen zoals verduurzaming van de woning, actief klantbeheer en het nieuwe pensioenstelsel. Doelstelling is om bezoekers op de nieuwe website van Advieskeuze te gaan matchen met de best passende adviseur of specialist”.

In samenwerking met automatiseringspartners worden berekeningen en vergelijkingen toegevoegd in klantreizen op de nieuwe Advieskeuze website. Tevens kunnen bezoekers op de website de door hun ingevoerde data en uitkomsten gemakkelijk gaan delen via een MijnAdvieskeuze omgeving met advieskantoren. Alle klantcontacten, afspraken en aanvragen via het platform worden doorgeleid naar de actieve advieskantoren binnen de community van Advieskeuze.

Over Advieskeuze

Advieskeuze is een faciliterend platform waarop 16.500 dienstverleners in Nederland worden getoond met relevante informatie voor consumenten en ondernemers om een keuze te maken. Ruim 7.000 dienstverleners maken gebruik van een gratis extranet account om hun profiel te beheren en te reageren op reviews en leads. Hierdoor is er een concentratie van relevante informatie over advieskantoren met bijna een half miljoen reviews op Advieskeuze ontstaan. Meer dan 70 partners verwijzen naar Advieskeuze en maken gebruik van de data van het platform. 

Jaarlijks zijn er 1 miljoen bezoekers op de website van Advieskeuze en partner websites, die geheel gratis in contact kunnen komen met een advieskantoor of adviseur. Het is de missie van Advieskeuze om consumenten en ondernemers te matchen met de best passende adviseur of specialist. Om de onafhankelijkheid te borgen verdient Advieskeuze géén geld aan klantcontacten zoals afspraken, bel-me-terug verzoeken en uit-kliks.

© Advieskeuze.nl BV. Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd of gepubliceerd zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Advieskeuze.

Dit artikel is bewerkt op: 29-10-2024