Waarom Advieskeuze?

Stap 1
Over Advieskeuze
Stap 2
Vindbaarheid
Stap 3
Wat kost Advieskeuze?
Stap 4
Resultaat
Stap 5
Adwords vs Advieskeuze

Adwords vs Advieskeuze

Meld je aan

Het inkopen van kliks naar je eigen website is niet goedkoop. De kliks in Adwords of vergelijkbare adverteerders op relevante zoekwoorden zijn erg kostbaar. Een indicatie van de tarieven om bovenaan bij verschillende zoekwoorden in het zoekresultaat te staan, staan hieronder vermeld: (Google Adwords):



Term Prijs per klik
Hypotheek €6.52
Hypotheekadvies €10.37
Aankoopmakelaar Utrecht €5.73
Beste aankoopmakelaar utrecht €5.39

Zichtbaarheid via Advieskeuze

Advieskeuze heeft jaarlijks 1.000.000 bezoeken verdeeld over bijna 7.000 actieve advieskantoren. Een deel van deze advieskantoren hebben een betaald abonnement en zijn met de Gecheckt-stempel beter vindbaar op Advieskeuze. Gemiddeld is een actief advieskantoor met abonnement per maand bij 30 potentiële klanten in beeld geweest. Via Adwords zijn 20 ingekochte kliks op het zoekwoord "hypotheekadvies" net zo duur als één jaarabonnement op het Basispakket van Advieskeuze.